Založ si blog

otazky Kisku neopytane, preco ?

neponukam nazory, neponukam odpovede. Je mi jasne, ze urcite druhy a zoskupenia otazok mozu implikovat moj nazor, tomu sa nevyhnem. Zaujima ma, preco sa urcite otazky nik Kisku neopytal? Otazky doteraz polozene, umoznovali odpovede typu : neviem, nevedel som, nepoznal som, nie som clenom. A teda otazky nic nedosiahli ani neriesili. Boli tieto otazky takto umyslene vyberane ? ak ano, preco ?

 

uvediem priklad otazok, ktore sa nik neopytal :

 

Teraz ked ste boli na tu sektu upozorneny a mali ste cas si to nastudovat, co si o tej sekte myslite ?

 

Je to podla vas skodliva a nebezpecna sekta?

 

Ako prezident, budete potrebovat mat nazor na sekty a vedomosti o sektach ?

 

Ak ako prezident dostanete na podpis zakon o zakaze tejto sekty, podpisete ho bez zdrzovaciek a vyhovoriek ?

 

Co si myslite o zakaze tejto sekty v Nemecku a co si myslite o tom ze Brusel tento zakaz neodporucal vsetkym clenskym krajinam EU ?

 

Ako prezident budete podporovat take zlozenie a zameranie justicie a vyber sudcov aby sa mohla tato sekta zakazat a dosledne ten zakon aj naplnit ?

 

a mnohe ine podobne otazky ktore sa nik nepytal a ja sa ich Kisku nepytam, mna zaujima preco sa to nik doteraz nepytal? Novinari v clankoch, moderatori v diskusiach, protikandidati na prezidenta, a diskutujuci volici ?

Verim ze je mozne postavit aj ovela lepsie otazky.

Preco teraz, ked dopadlo prve kolo ako dopadlo sa podobne otazky nepytaju porazeni kandidati ktori Kisku odporucaju alebo aj ti co neodporucaju ?

 

Co si kto mysli o myslienke vyhlasit prve kolo za neplatne s moznym riesenim cele volby opakovat, alebo  len Kisku skrtnut z vysledkov a postupi dalsi v poradi ?

 

Kto si co mysli o tom ze sucasna situacia do druheho kola nemala nastat ale bola lahko predvidatelna a ze vsetci clenovia antifico klanu to lahko mohli predpokaldat a napriek tomu ziadne otazky nedavali ?

 

Kto vsetko teda nesie zodpovednost sa sucasnu situaciu ?

 

Moj nazor a mnou odhadovane mozne odpovede nie su zaujimave, som len 1 hlas z milionov. Ak sa ale zacne o tychto otazkach debatovat a budu sa hladat odpovede a budu sa ziadat odpovede, tak si robim nadej, ze, mozno naivne, sa mozme aspon o krocik posunut dopredu.

 

dakujem za citanie

????

otázka: Vstúpiš do môjho života? – čakanie na dievča ako si Ty

12.07.2014

Tak dlho – hľadal som usilovne čakal som príš dlho netušiac čo nájdem Ja iba viem, že je to otázkou času, ked niekoho miluješ ked niekoho miluješ cítiť to tak správne, tak horúco, tak pravdivo Ja potrebujem vedieť, či aj Ty to cítiš Možno sa mýlim, povedala by si mi ak príliš tlačím? moje srdiečko už kedysi bolo ranené tentokrát už [...]

otazka zvieracieho totemu: sova = mudrost ?

08.07.2014

SOVA ma pre cloveka predstavovat mudrost ako symbol a vzor, preco? ako? naozaj? ako si clovek sovu zobrazuje v ludovej tvorivosti? chape ju ako mudrost?, naprikald: Išla sova na tanec vyfintená veľmi pratala sa poza pec pratala sa dvermi. Keď ju vrabec uvidel hneď ho svrbí nôžka poď sovička na tanec skočíme si troška. Tančil vrabec strapatý tance samé nové postúpal on na [...]

otazka: kde hladat lasku? ako sa Laska s Bohom stavili

04.07.2014

Laska bola prvotna, este ked nebolo vobec nic len ziariaca energia lasky. Lasku tak nemal kto prijimat a zazivat a tak Laska z lasky stvorila Boha a ine nehmotne bytosti. Boh bol stvoreny so schopnostou tvorit prejektovat navrhovat a coskoro mal hlavu plnu napadov. A vraj stvori svet a utekal s tym hned za Laskou. Boh plny svojho bozskeho Ega predlozil projekt kde bude svet lasku nepotrebujuci. [...]

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

forró, fico, galanta

Tlačila na Forróa vláda? Člen predsedníctva Aliancie: Pellegriniho podporil len predseda, stretnutie s Korčokom zrušil svojvoľne

29.03.2024 12:00

Szabolcs Mózes pre Pravdu uviedol, že ich rozhodnutie Krisztiána Forróa zaskočilo.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 54
Celková čítanosť: 150088x
Priemerná čítanosť článkov: 2779x

Autor blogu