Založ si blog

otazky 1 o laske, recept

laska, nasiel som ta

vedel som ze existujes

mala si vzdy miesto v mojom srdci

 

otazky o laske som mal vzdy: co to je?naco to ludia potrebuju? ako dlho vydrzi?preco su takmer vsetci nestastni?potrebuje laska nejaky formalny vztah?potrebuje laska manzelstvo?

potrebuje manzelstvo lasku?ak laska je prava, preco riskuje znicenie v manzlestve?

co to je? ako vznika?

vo vareche je takyto recept na lasku:

 

suroviny:

2 ks ludska dusa

1 ks zenske telo

1 ks muzske telo

 

postup pripravy receptu:

suroviny vzajomne spojime a nechame dlho odlezat

zabezpecime aby sa suroviny nemiesali a aby sa im do toho nikto nemiesal

ak sa do receptu vopcha neziaduci element zvonku, napriklad svokrina varecha, recept sa pokazil, a laska sa nam upiect nepodari, mozme suroviny vyhodit

 

naozaj je to take jednoduche, hocake 2 duse a hocake 2 tela? staci aby v telach na seba vzajomne reagovali hormony a mame lasku?

kazdy je na lasku macher a nikto ju nemal, aspon nie dlhodobo, vsade sklamani, placuci, nasrdeni, podrazeni, podvedeni.

skusajuci znovu ten isty recept.

ak chces iny vysledok, nemozes opakovaat ten isty postup a pristup?

ignorovane?

predsa kazdy je presvedceny ze jeho postup pristup ten najspravnejsi, akurat smola partner to ma popletene.

vyucne listy od majstra Plzaka, vecerna skola Oprah, pravej lasky sa akosi v tejto zemi nedostava

ako vie ludska dusa, kde je ta druha ludska dusa s ktoru splynie v lasku skutocnu?

ako sa vzajomne najst?

telo hlada telo, ale to je laska?

ako citim tu druhu dusu? ako ju najdem? tu, presne tu co je pre mna?

co sme si vzajomne slubili, ze sa na Zemi najdeme?

ze sa najdeme znovu? ze teraz spolu prezijeme lepsi zivot?

ze nas nik nerozdeli?

nik nam to neprekazi?

nedovolime ziadnym spolocenskym zvykom sa do toho miesat?

som tu pre teba, citis ma?

ja som ta uz nasiel, vies to?

 

otázka: Vstúpiš do môjho života? – čakanie na dievča ako si Ty

12.07.2014

Tak dlho – hľadal som usilovne čakal som príš dlho netušiac čo nájdem Ja iba viem, že je to otázkou času, ked niekoho miluješ ked niekoho miluješ cítiť to tak správne, tak horúco, tak pravdivo Ja potrebujem vedieť, či aj Ty to cítiš Možno sa mýlim, povedala by si mi ak príliš tlačím? moje srdiečko už kedysi bolo ranené tentokrát už [...]

otazka zvieracieho totemu: sova = mudrost ?

08.07.2014

SOVA ma pre cloveka predstavovat mudrost ako symbol a vzor, preco? ako? naozaj? ako si clovek sovu zobrazuje v ludovej tvorivosti? chape ju ako mudrost?, naprikald: Išla sova na tanec vyfintená veľmi pratala sa poza pec pratala sa dvermi. Keď ju vrabec uvidel hneď ho svrbí nôžka poď sovička na tanec skočíme si troška. Tančil vrabec strapatý tance samé nové postúpal on na [...]

otazka: kde hladat lasku? ako sa Laska s Bohom stavili

04.07.2014

Laska bola prvotna, este ked nebolo vobec nic len ziariaca energia lasky. Lasku tak nemal kto prijimat a zazivat a tak Laska z lasky stvorila Boha a ine nehmotne bytosti. Boh bol stvoreny so schopnostou tvorit prejektovat navrhovat a coskoro mal hlavu plnu napadov. A vraj stvori svet a utekal s tym hned za Laskou. Boh plny svojho bozskeho Ega predlozil projekt kde bude svet lasku nepotrebujuci. [...]

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.

polícia oživovanie

VIDEO: Išlo o sekundy. Petržalskí policajti nezaváhali, zachránili život mužovi

25.04.2024 18:00

Policajti sa pristavili pri dopravnej nehode, keď si zrazu všimli na zemi muža v bezvedomí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 54
Celková čítanosť: 150360x
Priemerná čítanosť článkov: 2784x

Autor blogu