Založ si blog

otazky o laske a dimenziach : co si vybrat – dobro alebo ZLO? preco si vyberame problemy, preco sa bojime bajecneho ?

strach z 5D, strach z cistej lasky, strach zo zivota bez ZLA a bez problemov bez dramy a bez sklamani a nenavisti ?

 

ako sa citi zena v zenskom kolektive, kde sa nemoze zapojit do zenskej kultury – nadavat na muza, stazovat sa na muza?

 

ako sa citi chlap, co sa nemoze zapojit do muzskej kultury – nadavat na zenu, stazovat sa na zenu?

 

clovek ktory si vyberie idealneho partnera a moze zit cely zivot bez problemov bez konfliktov a nema co riesit, sa musi v zivote nudit? je taky zivot velmi nudny? alebo je to lan ta snaha sa sustavne ucit riesit problemy, dokazovat si ze vieme vyriesit problemy? ze niekoho zachranime? ze niekoho prerobime? alebo ze sme tak milovaniahodni, ze aj ten najvacsi lump sa zmeni koli nam v anjela?

 

ked som bol decko videl som stary film z tej edicie pre pamatnikov uz si nepamatam nazov ani ci bol cesky alebo slovensky ale ta pointa filmu vo mne zostala doteraz a vtedy som ju absolutne nemohol pochopit:

v dedine krasne dievca o ktoru mali zaujem 2 chlapi, jeden grazel po kazdej stranke, druhy dobrak od kosti, ktory by ani muche neublizil a mal ju strasne rad.

Koho si vybrala ? no ved o to ide. Vybrala si toho o ktorom vedela ze ju bude doma mlatit a nebude si ju vazit a potrdil jej to riadnym prefackanim, a ten co by ju doslovne : len na rukach nosil, zostal sam, o nosenie na rukach nie je vobec taky zaujem ako o to byt prefackanou stale a furt.

 

samozrejme to plati aj opacne a taketo pripady som potom stretal zivotom, zive priklady ked sa zena alebo muz rozhodnu zit vo vztahu ked budu prefackani denne, pretoze byt noseny na rukach je taka nuda.

 

preco sa clovek boji prejst do 5D a preco sa tak vyziva v 3D, kde ma neustale problemy dramy tragedie a musi si dokazovat ze to vie riesit alebo ze si zasluzi trpiet ?????

 

posraty zivot ma vyssiu hodnotu ako zivot premilovany ?????

 

aka nezaujima je tato pesnicka :

 

kdyz si bajecnou zenskou vezme bajecnej chlap

tak maji bejecnej zivot plny bajecnejch dni

 

 ospravedlnujem sa vsetkym bajecnym dievcatam a zenam, ktore som stretol v mojej minulosti a mal som z nich strach, pretoze som nevedel ako s k nim spravat, ako s nimi zit, ako si uzivat cistu lasku, nevedel som ako tu lasku davat, lebo som bol len trenovany riesit problemy, trpiet ?

 

dakujem im ze boli v mojom zivote hoc aj kratko, a pomohli mi otvorit oci, pochopit, prestat sa bat, hladat, a pripravit sa na prechod do 5D ked to bude aktualne

 

dakujem vam bajecni ludia a tesim sa spolu do 5D

 

 

 

 

 

 

otázka: Vstúpiš do môjho života? – čakanie na dievča ako si Ty

12.07.2014

Tak dlho – hľadal som usilovne čakal som príš dlho netušiac čo nájdem Ja iba viem, že je to otázkou času, ked niekoho miluješ ked niekoho miluješ cítiť to tak správne, tak horúco, tak pravdivo Ja potrebujem vedieť, či aj Ty to cítiš Možno sa mýlim, povedala by si mi ak príliš tlačím? moje srdiečko už kedysi bolo ranené tentokrát už [...]

otazka zvieracieho totemu: sova = mudrost ?

08.07.2014

SOVA ma pre cloveka predstavovat mudrost ako symbol a vzor, preco? ako? naozaj? ako si clovek sovu zobrazuje v ludovej tvorivosti? chape ju ako mudrost?, naprikald: Išla sova na tanec vyfintená veľmi pratala sa poza pec pratala sa dvermi. Keď ju vrabec uvidel hneď ho svrbí nôžka poď sovička na tanec skočíme si troška. Tančil vrabec strapatý tance samé nové postúpal on na [...]

otazka: kde hladat lasku? ako sa Laska s Bohom stavili

04.07.2014

Laska bola prvotna, este ked nebolo vobec nic len ziariaca energia lasky. Lasku tak nemal kto prijimat a zazivat a tak Laska z lasky stvorila Boha a ine nehmotne bytosti. Boh bol stvoreny so schopnostou tvorit prejektovat navrhovat a coskoro mal hlavu plnu napadov. A vraj stvori svet a utekal s tym hned za Laskou. Boh plny svojho bozskeho Ega predlozil projekt kde bude svet lasku nepotrebujuci. [...]

Kaczynski lech

Poľská vláda čelí kritike za spochybnenie ruskej stopy v Kaczyňského kauze

19.04.2024 23:16

Letecké nešťastie sa odohralo 10. apríla 2010 pri meste Smolensk na západe Ruska.

Navaľná

Julija Navaľná prevzala nemeckú Cenu za slobodu médií

19.04.2024 21:51

Manželia Navaľní dostali toto ocenenie "za odvahu prejavenú v hnutí odporu a za odvážny a nenásilný boj proti brutálnej diktatúre v Rusku"

súd, manhattan

Pred súdom na Manhattane, kde prebieha proces s Trumpom, sa zapálil muž

19.04.2024 20:37, aktualizované: 22:18

Polícia neskôr oznámila jeho totožnosť. Jeho čin mohol byť motivovaný konšpiračnými teóriami.

Azerbajdžan / Vojak /

Arménsko súhlasilo s vrátením štyroch okupovaných dedín Azerbajdžanu

19.04.2024 20:07

Dohoda sa zrodila na stretnutí, ktoré viedli podpredsedovia vlád oboch krajín.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 54
Celková čítanosť: 150279x
Priemerná čítanosť článkov: 2783x

Autor blogu