Založ si blog

otázka: Vstúpiš do môjho života? – čakanie na dievča ako si Ty

Tak dlho – hľadal som usilovne

čakal som príš dlho

netušiac čo nájdem

 

Ja iba viem, že je to otázkou času, ked niekoho miluješ

ked niekoho miluješ cítiť to tak správne, tak horúco, tak pravdivo

 

Ja potrebujem vedieť, či aj Ty to cítiš

 

Možno sa mýlim, povedala by si mi ak príliš tlačím?

moje srdiečko už kedysi bolo ranené

tentokrát už potrebujem istotu

 

čakal som na dievča ako si Ty

až vkročí do môjho života

čakal som na dievča ako si Ty

láska, ktorá pretrvá

 

čakal som na niekoho ako si Ty

znovu v sebe cítiť pulz života

 

čakal som až vstúpi do môjho života dievča ako si Ty

si taká skvelá, naše milovanie je poznaním, že

je to viac ako dotyky, alebo slová ktoré si povieme

takto to býva iba v snoch

ked niekoho miluješ

áno, skutočne miliješ

je to to pravé, teraz to viem

od prebudenia až po neskoré usínanie

nie je miesto na Zemi, kde by som radšej bol

ako Teba nežne držať v náručí

 

čakal som na dievča ako si Ty

až vkročí do môjho života

čakal som na dievča ako si Ty

láska, ktorá pretrvá

 

čakal som na prebudenie k životu, Tebou

čakal som na Teba, dievča mojich snov

prosím vstúp do môjho života

čakal som, čakal som na Teba

 

vstúpiš do môjho života?

 

Waiting for a Girl Like You

inšpirované, voľne preložené, spotvorené s láskou, ukradnuté

 

otazka zvieracieho totemu: sova = mudrost ?

08.07.2014

SOVA ma pre cloveka predstavovat mudrost ako symbol a vzor, preco? ako? naozaj? ako si clovek sovu zobrazuje v ludovej tvorivosti? chape ju ako mudrost?, naprikald: Išla sova na tanec vyfintená veľmi pratala sa poza pec pratala sa dvermi. Keď ju vrabec uvidel hneď ho svrbí nôžka poď sovička na tanec skočíme si troška. Tančil vrabec strapatý tance samé nové postúpal on na [...]

otazka: kde hladat lasku? ako sa Laska s Bohom stavili

04.07.2014

Laska bola prvotna, este ked nebolo vobec nic len ziariaca energia lasky. Lasku tak nemal kto prijimat a zazivat a tak Laska z lasky stvorila Boha a ine nehmotne bytosti. Boh bol stvoreny so schopnostou tvorit prejektovat navrhovat a coskoro mal hlavu plnu napadov. A vraj stvori svet a utekal s tym hned za Laskou. Boh plny svojho bozskeho Ega predlozil projekt kde bude svet lasku nepotrebujuci. [...]

otazky amorkovske: kto striela sipi lasky ? preco? a ake?

27.06.2014

ako si ten lukostrelec vybera svoje terce? a naozaj trafi „obet“ do srdca alebo do zadku? a boli to ? ked trafi? a ten trafeny? co s nim? ma zagagat jak trafena hus? ako ten trafeny vie do koho sa ma zalubit? je ten sip namoceny esenciou jedinca opacneho pohlavia a tak si ten amorko lukostrelec vlastne vybera podla svojej lubovole koho trafi s koho esenciou? ma amorko nejaky [...]

zubár, zuby, zubný kaz,

Dolinková sa chystá šetriť na pacientoch. Zdravý chrup sa stáva výsadou bohatých

16.04.2024 17:00

Náplasťou na rastúce ceny za zdravý chrup boli aspoň sčasti benefity zdravotných poisťovní. Od mája však pacienti o ne prídu.

Ján Mazák

Súdna rada rokuje o odvolaní Mazáka z jej čela, zo zasadnutia odišiel

16.04.2024 16:58

Návrh podalo sedem členov Súdnej rady pre podozrenie zo zneužitia funkcie, čo Mazák považuje za nepravdu.

Dlhé diely / Karlova Ves /

Nepriateľ zelene v Karlovej vsi? Bratislavskú mestskú časť trápi poškodzovanie stromov

16.04.2024 16:46

Na neznámeho páchateľa, ktorý poškodzoval zdravé dreviny, upozorňovala mestská časť napríklad aj vlani v máji.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 54
Celková čítanosť: 150228x
Priemerná čítanosť článkov: 2782x

Autor blogu