otazky amorkovske: kto striela sipi lasky ? preco? a ake?

27. júna 2014, otaznik, otazky o laske

ako si ten lukostrelec vybera svoje terce? a naozaj trafi „obet“ do srdca alebo do zadku? a boli to ? ked trafi? a ten trafeny? co s nim? ma zagagat jak trafena hus? ako ten trafeny vie do koho sa ma zalubit?

 

je ten sip namoceny esenciou jedinca opacneho pohlavia a tak si ten amorko lukostrelec vlastne vybera podla svojej lubovole koho trafi s koho esenciou?

ma amorko nejaky zoznam koho ma s kym trafit? a kto mu dal ten zoznam?

Nejaky nebesky namestnik ministra pre ludsku lasku?, alebo ten dolezity funkcionar co sa vola Osud? alebo je to dopredu vsetko spisane v akaschic zaznamoch?

alebo sa 2 duse este v nebi dohodnu ze sa budu na Zemi lubit a ked spisu dohodu daju si ju zaregistrovat do amorkovskeho objednavkoveho listu aj s datumom , keda maju byt vzajomne trafeni?

 

Kto to vie, odpovie mi na otazku : CO JE TO LASKA ?

 

No jasne kazdy sa schovava pod lavicu, pripadne listuje v tahakoch.

 

Vsetci dneska po skole.

 

A co ked je to cele takto:

 

Amorkove sipi nemaju na hrote esenciu druheho jedinca. Amorko si ciele nevybera a nerozhoduje koho trafi s kym, dokonca ani nema sipi a nestriela z luku.

 

Amorko ma carovny prsten s drahokamom, od ktoreho sa odrazi slnecne svetlo specialne

v drahokame namodulovane amplitudovo frekvencne aj fazovo a toto svetlo z Amorkovho prstena odrazene dopadne na cloveka hladajuceho lasku, otvori srdce a dusu cloveka, otvori ich pre frekvencie lasky a pre nic ine, doda odvahu, cistotu a silu, vysvieti prec vsetky strachy a obavy a clovek je pripraveny byt milovany a milovat

 

cistou laskou bez podmienok.

 

Clovek si sam vyberie koho a kde, Amorko len pripravi srdce lasku hladajuce

 

Amorko takto dava tu cistu fyzikalnu podstatu energiu lasky, nedava partnera, nehlada partnera, nevybera partnera.

 

Amorko je vo vsetkom nevinne